Translate

Thursday, June 25, 2009

Одоо л нэг амьсгаа авах нь

Долоо хоног тасралтгүй ажилласны эцэст нэг юм амралт.... долоо хоног сайхан амарнаа
Амьдрал нээрээ таашгүй юмаа,, өглөө ажил дээрээ очоол зурагт асхад Farrah Fawcett (1947-2009) хорвоог орхисон мэдээгээр эхэлсэн. Өдөр 12 гээд мэдээ харин Michael Jackson (1958-2009) тухай болон солигдсон. LA- цагаар өдрийн 3 цагийн үед Michael Jackson хорвоог орхисон мэдээг ТВ, радио ФМ гээд бүх мэдээллийн хэрэгслээр мэдэгдсэн.

Ёстой сонин муухай өдөр байлаа. Өглөө бас нэг мэдрэл үйлчлүүлэгчтэй учираа олох гэж бөөн юм болов. Товчихондоо бол манайх чинь электрон бараа тэр дундаа ТВ голдуу зардаг, тэгээд би бол зөвхөн cashier буюу хүмүүсийн мэдээллийг компютерт хийж системд оруулан бүртгэж аваад мөнгийн тоолж тооцоог гардаж хийдэг юм байгаан.
Тэгээд утсанд хариулна, факс, зээл, баталгаат хугацаа нтр гээд бичиг цаасны ажилыг бас хийдэг юм байгаан.
За тэгсэн энэ өнөөдрийн хүн утсаар захиалгаа өгөөд гэртээ delivery хийлгэж хүргүүлнэ гээд бүр 5 өдрийн өмнөөс ярисан юм. Утасаар ярьж эхэлсэн цагаасаа л хамгийн бүдүүлэг байдлаар хүнтэй харьцаж үл тоомсорлож байсан. Бид утасаар захиалга авч байгаа тохиолдолд худалдан авагч бүх төлбөрөө утасаар крэдит картын дугаар нтр бүх мэдээллээ өгөөд төлөх ёстой ба өөрсдөө дараа нь биеэрээ ирж авсан зүйлээ pick up хийх ёстойн. Харин delivery хийж байгаа тохиолдолд факс-р картын мэдээлэл, гарын үсгийн авах форм илгээгээд бөглүүлээд авах ёстой байдын. Тэгсэн тэр хүн намайг факс биш мэйл-ээр наад формоо явуулаадаx гээд болдгүй. Надад тэгэх зөвшөөрөл байхгүй дээр нь бид нар зөвхөн факсдах л ёстой гэдгийг яаж ч хэдэн янзаар тайлбарлаж хэлээд ойлгохгүй хүн өдөөд сүүлдээ бүр доромжлоод ямар их дургүй хүрсэн бэ.

Надаас тэгэж асуужийган :

- Чи ингэхэд хэддүгээр зуунд амьдарч байгаагаа мэдэж байна уу? Энэ чинь 21р зуун,,,
Би : Уучилаарай эрхмээ надад мэйл-р явуулах зөвшөөрөл байхгүй, бид тийм маягаар хийдэггүй юмаа.

- Ямар сонин юм яагаад болдгүй гэж, сканнер байдын байгааз дээ, ингэхэд чи мэйл гэж юу байдгыг мэдэх үү?

Би: Уучилаарай?!!! ........

-Чи мэйл хэрэглэж мэддэг юм бол сканнердаад мэйлээр явуул гэж хэлээд байнашд!!! Танайд сканнер байдымуу, сканнер гэж мэднэ биздэ?

Би: Мэднээ эрхмээ, гэхдээ надад тэгэж явуулах эрх байхгүй. Бид зөвхөн факсаар л явуулах ёстой. Надад өөр сонголт байхгүйээ.

- Чи чинь ямар сонин хүн бэ, би хэлээд байнашд, компютер дээрээ очоод наад формоо сканнердаад мэйл хаягаар явуулаадхаа гээд байхад!!!!!

Би ч сүүлдээ тэсэхээ байсан кккк, түр хүлээгээрэй гэж хэлээд sales person-доо утасаа өгөөд наад хүн чинь тэгэж хэлэд байнаа, бид нар тэгэж хийдгүй гэж хэд хэлээд ойлгохгүй байна учирын олоо гээд орхсын. Дараа нь нэг юм факсын дугаар өгч санаа амарсан. Маргааш нь бас дахиж яриваа. Тэгээд нэг юм төлбөрийн хийх болсон чинь гэрийнхээ хаягыг өгөөгүй болхоор картын уншуулах машин гэрийн хаягын нэхээд болдгүй асуусан бас л та нар миний гэрийн хаягаар яах гээд байгаан гэж солиороод :Р, тэгчээд бас delivery хийлгэнэ гээд байгаамаа. Дараа нь бас юу вэ аль 2 долоо хоногын өмнө дууссан promotion-тэй зартай харчаад үнэгүй blu-ray CD тоглуулагч авна гэж дайраад. хахаха аймар шуналтай залуу,,,, Тэгсэн өчигдөр намайг байхгүйд дахиж яриад зурагтын deliver хийгээд өгсөн чинь инсталл хийж өг гэж нэхсэн гэжийган. Бид нар үнэгүй инсталл хийжийсэн promotion аль хэдийн дууссан байхад. Ичихгүй өнөөдөр ажил дээр биеэрээ ирээд та нар миний зурагтыг хэзээ инсталл хийж өгөх гээд байнаа гэж авдын.

Ёоо тэрмүү мангараас болоод миний өдөр ер нь аймар тэнэг эхэлсээн ккк Тэгээл араас нь баахан үхэл нтр ,,,,,
Бас хичнээн ч хүний асуудал шийдэвдээ өнөөдөр.. Нэг sales person маань чөлөө аваад Флорида амрах гээд явчихсан чинь тэрний үйлчилүүлэгч нар гэж бөөн гомдол асуудалтай хүмүүс, байн байн залгаал нөгөөх нь байхгүй болхоор надад уурлаал .... би бас ямар агуу тэвчээртэй гэдгээ сүүлийн үед мэдрээд байгаа гсн хахахаа,,,

за за тэр ч яахав тэгээд өчигдөр Transformers үзэх гээд бүтэлгүйтсэн болхоор, өнөөдрийн Michael Jackson үхэлд харамсаад сэтгэл бас халит хямарчихсан, дээр нь oвoo хүнд өдөр байсан гээд өөрийгөө тайвшируулж сэтгэлээ сэргээх гээд ажилаасаа буугаад ганцаараа кино театр орж поп корн идээд, лемонад авч уунгаа Transformers үзэж кайф авлаа кккк Тасархай байна лээ :

3 comments:

  1. hehehe hundhen udur bj de tiim sonin humuus uih bdiin shuu uzen yadmaar yooo neere transformers 2 ni garsabn geediiluuu bi anduuraadiinuu

    ReplyDelete
  2. FL sounds good to me, I dont know why,, Sometimes when I hear FL, it makes me feel sad because FL is like my hell kk,,but today it sounds really good.. All of sudden FL may turn out my heaven =P
    oohh sorry today I feel little dizzy and I've no idea what I'm really saying
    By the way, what a bullshit that person is.. Hate complaining kind of people...

    ReplyDelete
  3. Хаа газрын үйлчлүүлэгч нар янз бүрийн хачин балай хүмүүс байх юм дөө гэсэн.

    ReplyDelete